Kırmızı Ruj İnceleme: The Note

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG

Kırmızı ruj sever misiniz? Ben bayılırım! Eğer siz de benim gibi kırmızı/bordo ruj sevenlerdeseniz rujun kalitesinin bu tonlarda çok çok önemli olduğunu biliirsiniz. Benim makyaj kutuma geçtiğimiz günlerde 2 yeni kırmızı ruj katıldı. Note Native ve Rosy Spice.

Geçen gün twitter hesabımda (@mertoronline) bahsetmiştim, yepyeni bir kozmetik markası geliyor, hazır olun diye. İşte o marka Note! Ve bu kırmızı rujlar gönlümü fena halde çalmış durumda. 

İki renk de dudakta birbirine yakın dursa da Native tam bir kırmızı, Rosy Spice ise biraz daha koyu alt tonlara sahip. İkisi de yumuşacık, dudağınızı kurutmuyor ve hafif bir parlaklık veriyor.  Fotoğraflarda ilki Native, ikinci ise Rosy Spice.

Note markası nisan ayında Boyner'lerde siyah ve asil ambalajları ile yerini alacak. Denemekte fayda var!

Sevgiler,

Meriç

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG

2 yorum:

  1. Bir kırmızı ruj bağımlısı olarak (en azından 20-30 tane kesin vardır:) bu yazına da bayıldım, hatta alışveriş defterime note-rosy spice diye not ettim. benim en sevdiğim ruj açık ara rimmel'in kate moss ruju, çok mat, doygun. bugünlerde bir alternatif arıyordum, sanırım onu buldum, ilk gratis ziyaretimde bakacağım.

    YanıtlaSil
  2. Kremsi rujlara bayılıyorum tam benim istediğim yapıda gibiler :) Size de çok yakışmış! Gratis-Watsonslara gelir gelmez alacağım allık ve rujunu!
    Bloguma beklerim:
    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos