Makyaj Çantamda Neler Var


Geçtiğimiz günlerde sevgili Melike instagram hesabında makyaj çantamı karıştırdı :) Gelen sorular üzerine, ben de tüm ürünleri blog'da daha ayrıntılı bir şekilde incelemeye karar verdim. Bu yazıda göreceğiniz her şeyden çok memnunum, dolayısıyla tavsiye edebilirim. Makyaj çantamdan ve haliyle yanımdan ayrılmayan bu ürünlerin ayrıntılı incelemesi için hazırsanız, başlıyoruz! 



İlk olarak dudak ürünleri ile başlayalım. Bu ara bordo ve pembe en çok kullandığım iki renk. Revlon ve M.A.C'in bu ürünleri rujdan ziyade lip butter/glaze şeklinde, yani yoğun değil, hafif bir renk veriyorlar ve nemlendiriyorlar. Hafif bir makyaj tercih ettiğimde, dudağın kendi rengi ile bütünleşen bu iki rengi kullanıyorum.
Nars'ın bu kış çıkardığı koleksiyondan Charlotte, tam anlamıyla çok sevdiğim (hatta sanırım en sevdiğim) bir bordo. Dokusu harika. Kalemsiz kullanıldığında çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim, ama sonuçta bordo rujdan bahsediyoruz, kimse kolay olacağını söylemedi :)
Lancome Rogue in Love ise muhteşem bir mat ruj. Çok başarılı, neona yakın bir tonu var. Kolay kolay çıkmıyor ve dudakta çok güzel duruyor. Tam bir enerji kaynağı.


 



Nars'ın kalem rujlarına bayılıyorum. Bu aralar da bu nude tona takılmış durumdayım. Pembelerden ve bordolardan daha sessiz bir moda geçilecekse, renk Descanso. Kalıcı, canlı ve dudağı kurutmayan bir yapısı var. Revlon'un chubbystickvari (yeni bir kelime türettim sanırım) Colorburst kaleminden de memnunum. Bir Nars değil tabii ki ancak yine de performansı iyi. Dudak kalemi deyince akla ilk gelen isimlerden M.A.C'in, kırmızı tonlarındaki tüm rujlarımla rahatça kullanabildiğim Cherry rengini de yanımdan ayırmıyorum. Koyu renk ruju kalemsiz kullanmak büyük hata.
Yves Saint Laurent'in Baby Doll serisi çok tatlı. Hem allık hem ruj olarak kullanılabildiği için kısıtlı yer olan çantalarda bir taşla iki kuş vuruyor. Tam bir kadife dokusuna sahip, hem yanaklarda hem dudaklarda yumuşacık bir etki yaratıyor.



Gelelim cilt ürünlerine... Benefit'in Big Easy'si ile tanıştığımdan beri ne baz, ne kapatıcı ne de fondöten kullanıyorum. Gerçekten bir mucize ürün. Kapatıcılığı mükemmel, rengi cildime yüzde yüz uyum sağlıyor, cildi pürüssüzleştiriyor ve üzerine yapılan tüm makyajı (kontür, allık, bronzer...) saatlerce tutuyor. Ne kadar tavsiye etsem az.
Concealer her zaman kullandığım bir ürün değil. Ama zaman zaman lazım olduğunda Note'unkini kullanıyorum. Göz bölgesinde baz olarak ile The Balm'ın Put a Lid on It isimli eserinden faydalanıyorum :) (Yanımda genellikle far taşımadığım için bu yazıda hiç far yok, ama en son incelediğim Urban Decay Electric paletine bakmak isterseniz, buraya tık tık)
Bronzer olarak Guerlain Terracotta Light (04-Sun Blondes) kullanıyorum. Hani dergilerde çok kullanılan bir terim vardır: "sağlıklı bir bronzluk" diye. İşte tam olarak onu sağlıyor. Sanki bir mayıs öğleden sonrası güneşte biraz kestirmişsiniz gibi. Fırça olarak ise Real Techniques'in Buffing Brush'ını kullanıyorum. Bütün cilt setinin içerisinden en çok kullandığım fırça bu oldu.



Gelelim gözlere ve kaşlara. Kaşlarım için M.A.C Pro Longwear Waterproof Brow Set'in Quite Brunette rengini kullanıyorum. Şekillendiriciliği, kalıcılığı ve renk uyumundan memnunum. Gözler için Dior'un Iconic Overcurl'ünü, Benefit'in They're Real Push-Up Eyeliner'ını, Maybelline'in ise Colossal Kajal'ını kullanıyorum. Üçünden de çok memnunum. Rimelin kirpikleri uzatıp yoğunlaştırması, eyeliner'ın yoğun ve mat görüntüsü, kalemin ise kalıcılığı on üzerinden onu hak ediyor.

Evet, uzun bir yolculuğun sonuna geldik. Women's Health'te güzellik editörlüğü yaptığım günlerden beri bu kadar uzun makyaj yazısı yazmamıştım :) Umarım makyaj çantasına yeni ürün ekleyecek olanlara yararlı olmuştur! 

Siz ne dersiniz, bu ürünler arasında kullandığınız ya da kullanmak istedikleriniz var mı? Yorumları bekliyorum!

Sevgiler,

Meriç


17 yorum:

  1. Dilara Işıldar5/5/15 23:54

    Guerlain Terracotta benim de en sevdiğim ürün, ondan başka bir şey sürmüyorum bazı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, tek başına yetiyor bazen :)

      Sil
  2. İremikooo6/5/15 12:50

    Mac'in eyebrow gel'ini alsam mı almasam mı diyorum ben.
    Kalıcı mı cidden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kaldım, sadece bir dahaki sefere bir koyu rengini almayı düşünüyorum.

      Sil
  3. Merhaba Meriç, çok güzel bir yazı olmuş. Senin böyle bol bol fotoğraflı, açıklamalı yazılarını çok seviyorum ve zevkle okuyorum. Lütfen arayı çok açma!
    Sevgiler,
    Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Siz böyle şeyler söyledikçe de benim daha çok yazasım geliyor :)

      Sil
  4. Handeeeeeeee20/5/15 16:04

    Offf o rujların swatchları nedir öyle yaa, bayıldım hepsine ayrı ayrı bayıldım. Nars Charlotte hiç bir yerde bulunmuyor ama :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Charlotte'u ben de alırken Sephora'daki sonuncuyu almıştım :) Belki Nars'ın kendi mağazalarına sorulabilir.

      Sil
  5. Big&Easy ciddn o kadar ii mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi adıma çok memnun kaldım, bitince yeniden almayı düşünüyorum.

      Sil
  6. Rujlarda kullandığın tonların hepsine bayıldım tam benim renklerim :)

    YanıtlaSil
  7. öneriler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Cookiethelab2/6/15 15:22

    Rujların renkleri <3 Ben

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, sizin önerinizle Big & Easy BB kremi aldım Benefit'ten. Tam anlattığınız gibi, cildim üzerindeki duruşu mükemmel. Bugüne kadar kullandığım en iyi bb krem. Bu öneriniz için teşekkür ederim. Bir sonraki sefer de önerdiğiniz rimeli alacağım. Kendinize iyi bakın.
    Sevgiler, Pelin

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos