Lush Alısverisi

Türkiye pazarından çekilerek gönüllerde ve banyo raflarında mis kokulu bir boşluk bırakan sevgili Lush... Yeni yılın en güzel habercilerinden Snow Fairy efsanesi başta olmak üzere bir çok imza ürüne sahip bu güzel markanın Berlin'deki mağazasını ziyaret etmek, belki şehir rehberlerinde yer almaz ama benim listemde ilk sıralarda yer alıyordu.

Favorim olan 4 ürünle döndüm bu ziyaretten: Marilyn Hair Mask, Bubblegum Lip Scrub, Creamy Candy Bubble Bar ve Soft Coeur Massage Bar.


Marilyn Hair Mask: Marilyn lise yıllarında severek kullandığım bir üründü. Kendisi bir saç maskesi, ama işin püf noktası banyoda ıslak saça değil, yazın güneşli günlerde evden çıkmadan önce kuru saça sürmek. İçindeki papatya, safran ve limon sayesinde saçın rengini doğal olarak açıyor, yumuşacık yapıyor ve nemlendiriyor.

Bubblegum Lip Scrub: Bu ürünün benzerini bırakın, arkadaşının arkadaşı ile bile karşılaşmadım henüz. Böyle güzel bir şey yok. Kendisi yapı itibariyle toz şekeri andırıyor. Makyaj yapmadan önce dudaklara uyguluyor ve ölü derilerden kurtuluyorsunuz. Kokusu ve dudakta bıraktığı his mükemmel. Ayrıca pürüzsüz dudakta ruj duruşu diye bir gerçek var... Çok seviyorum çok.

Creamy Candy Bubble Bar: Bu banyo köpüğü, Snow Fairy'nin satışta olmadığı günlere bir teselli. Kendisi Snow Fairy gibi kokuyor, tabii onun aksine her bubble bar gibi o da bir one trick pony. Bir kez kullanabiliyorsunuz ne yazık ki... Ama olsun, yine de değer :)

Soft Coeur Massage Bar: Sırtı ağrıyanlar! Beli sızlayanlar! Şu omzuma bir el atıver diyenler! Sevdiklerinden masaj dilenmeyi günlük rutinlerine dahil etmiş olanlar! Bu görmüş olduğunuz minik kalp, o yapılan masajın etkisini katlamakta bir numara! İçinde bal, kakao ve kakao yağı var. Kokusu yine bir Lush harikası.Uzun süre kalıcı olduğunu da eklemekte de fayda var. Cildinizi pamuk gibi yumuşacık yapıyor.

İşte benim Lush'ta en çok özlediğim ürünlerden dördü bunlardı. Siz de sever miydiniz Lush'ı? Yukarıdaki ürünlerden kullandığınız var mıydı? Benim gibi kapandığı için üzgün müsünüz? En çok hangi ürünü severdiniz? Hadi biraz sohbet edelim :)

Sevgiler,

Meriç



14 yorum:

  1. Edelim edelim! Bubblegum her Londra'ya giden tanıdığa sipariş verdiğim tek şey. Çok güzel kokuyor çok ayıp etti Lush kapanarak. Bilemediler kıymetini aah ah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açaydık kollarımızı... Gitmeyin diyeydik...

      Sil
  2. Snowfairy der noktayı koyarım best best best ever

    YanıtlaSil
  3. Marilyni görünce duygulandım Meriç, bir de bunun sarı bir sabunu vardı papatyalı mıydı neydi. Aynı senin gibi lise yıllarında ben de çok severek kullanırdım. Okul çıkışı, İstiklal caddesindeki dükkanlarına yürürdük kızlarla, ne güzel günlerdi... Ben bi de çikolatalı bi dudak balmları vardı onu çok seviyordum. Tadı aynı çikolata gibiydi, severek kullanırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak şimdi ben de hatıladım o sabunu. Sarı-beyaz bir şeydi sanki, büyük kütük gibi bir bütünden kestirerek alırdık. Aah ah... Eski günler, eski İstiklal...

      Sil
  4. Kapanmasından dolayı üzgün olduğum bir markadır bu da. Banyo bombları vardı ya, ben onlara bayılırdım. Rengarenk bir şekilde döne döne erirlerdi... Ama en çok sevdiğim şey benim de sizin gibi Snow Fairy duş jeli. Yeniden gelse de alsak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke... Snow Fairy'nin fanları ne çokmuş :)

      Sil
  5. Merhaba, acaba lush nerede berlinde? ben buraya kurs için geldim bir ay oldu ama lusha denk gelmemisim hic.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, buradan adreslere bakabilirsiniz :) http://www.lush-shop.de/shops_24.html

      Sil
  6. Bunny of the Opera8/7/15 21:16

    Yorum yağdı demişsin de boşuna değil, Lush'tan bahsediyoruz. Citys'deki dükkanı kapandığında üzülmüştüm, sonra hepten gittiklerini duydum iyice üzüldüm. Valla benim çok bi favori ürünüm yoktu, hepsini her şeyi çok seviyodum. Her seferinde başka sabun almak mutlu ediyodu beni ne yalan söyleyeyim. Lunapark gibi bir dükkandı benim için, hayvanlar üstünde test yapmıyo oluşları da ayrı bi güzellikti. Duygularım depreşti... aa Dur bak varmış favorim, ben şu yılbaşına doğru yaptıkları kutular var ya onları çoks eviyodum. Bugüne kadar kime hediye etsem çok mutlu olmuştu. Hatta millete hediye alırken kendime de alıyodum bi kutu. ne güzelmiş be. -Bunny

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, o yılbaşı kutuları gerçekten harika bir hediye seçeneğiydi -hem arkadaşlara hem de kendimize!

      Sil
  7. Lush şu bubblegum lip scrub'ı deneyemeden pazardan çekildi ya ona yanarım :( fransa'da da yoklardı bi dönem, ben geldim onlar gitti. Yurtdışına çıktığımda ilk işim bir tane edinmek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf kokusu için bile eklenir listeye :)

      Sil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos