Condé Nast Traveller Türkiye

Yazın en sevdiğim günleri = Yağmurlu ve serin günleri! Tam olarak böyle ferah bir günden herkese merhaba! Geçtiğimiz ay Türkiye'deki dergi raflarına bir isim daha eklendi: Condé Nast Traveller Türkiye!

Condé Nast Traveller, UK edisyonunu takip ettiğim ve çok beğendiğim bir dergiydi. Sıkı bir dergi sever olarak yeni dergileri (eğer kapak testi*ni geçebilirlerse) mutlaka dener ve değerlendiririm. Senelerce dergi sektöründe yer almış, editörlük yapmış biri olarak bana dergi beğendirmek de epey zordur. İster istemez gözüm otomatik olarak yazımdan kaynaklanan yanlışlara, anlatım bozukluklarına, birbiriyle uyumsuz kalitesiz fontlara, düşük çözünürlüklü görsellere ve diğer olası hatalara kayar. Bu konuda tam bir gıcığım yani :)
*Kapak testi: Her ay düzenli olarak aldıklarım hariç, bir dergiyi o ay satın alıp almayacağımı belirleyen test. Kapak konusu, kapağın görsel tasarımı, alt başlıklar, renkler, içeriğin kalitesi, kullanılan görseller gibi çeşitli ipuçları, derginin alınmaya değer olup olmadığını belirler. Yüzde yirmi yanıltma payı vardır ama eklemek lazım. Bazen muhteşem kapakları hayal kırıklığı içerik takip edebilir.

Bu bilgiler ışığında, söylemeliyim ki Condé Nast Traveller Türkiye harika olmuş! Grafik tasarımı, sayfa düzeni, renkler, görsellerin kalitesi, çeviri bölümlerin akıcılığı ve orijinal içeriğin derinliği açısından oldukça başarılı buldum. Türkiye'nin en iyi seyahat dergisi ile karşı karşıya olduğumuzu söyleyebilirim. Özellikle Stil ve Gurme sayfalarını büyük zevkle takip ediyorum. Umuyorum yayın ömrü uzun olur, başarıları devam eder!

Siz ne düşünüyorsunuz? Seyahat dergilerini sever misiniz? En sevdiğiniz dergiler neler?
Hadi sohbet edelim!

Sevgiler,

Meriç

8 yorum:

  1. ben de severim bu tarz dergileri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsana oturduğu yerden ilham veriyorlar değil mi :)

      Sil
  2. Harika bir haber bu, bak benim haberim yoktu hemen bugün gidip bakacağım. Önümüzdeki ay İrlanda'ya gidiyoruz üstelik, Belfast'a da geçmek istiyordum çok güzel denk geldi. Her zamanki gibi tam zamanında ilhamı tam gereken yere yolladın Meriç, süpersin! -Ekin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, zamanlama harika olmuş :)

      Sil
  3. Ben de dergiler konusunda hassasım, özellikle kalitesiz bir tasarıma katlanamam. Grafik tasarımcı olmanın verdiği bir şey sanırsam :)))) CNT nin gelişine en çok sevinenlerden biri de benimdir heralde, geçen hafta daha çıkar çıkmaz koşa koşa gittim aldım. Bir haftadır da okuyorum, öyle şipşak bitmiyor. Ben the suitcase dergisini de çok beğeniyorum, sen hiç baktın mı ona? Yabancı dergileri sevdiğini biliyorum, eğer bugüne kadar bakmadıysan bi göz at mutttlaka!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum! Ve evet, ipad üzerinden zaman zaman baktığım bir dergi Suitcase, hatta bir zamanlar D-aktüel'de satılıyordu ama şu an hala var mıdır bilmiyorum. Bir anda bitmeyen dergileri seviyoruz :)

      Sil
  4. Bu hafta sonu elimden düşmedi, hayal üstüne hayal kurdurdu bana... Teşekkürler beni bu dergiyle tanıştırdığın için ^^

    YanıtlaSil
  5. Ay ben bunu yeni gördümm! Acaba Çeşme'de bulabilir miyim? D&R'da falan vardır heralde. Yaşasın çok sevindim, bi dergiye sen iyi diyosan kesin iyidir çünkü.

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos