Yeni bir Proje!



Evet, bir yandan evlilik işleri, bir yandan tadilat ve taşınma, bir yandan çekimler, saatler süren editler derken, öyle çok boş zamanım vardı, öyle hiçbir şey yapmadan oturuyordum ki, ben de yepyeni bir projeye girişmek için daha iyi bir zaman olamaz diye düşündüm :)

Şaka bir yana, hakikaten bunca meşguliyetin arasında neden böyle bir işe şimdi başlamaya karar verdim tam olarak bilmesem de, olan oldu, ilk adım atıldı. Her şey yolunda giderse, yeni yılda yayın hayatına girmiş olacağını umduğum, yepyeni bir blog için tüm bu çaba.

Şimdilik henüz çok yeni olsa da, yeni sitenin bir çeşit "Lacivertojelikız + Mertör Online" olacağını söyleyebilirim.

Hani bir sonbaharı güzel geçirme listesi yapmıştık ya, işte oradaki maddelerden biri olan "Stil yazıları geri dönse", bu yeni blogun temelini oluşturan niyetlerden biri oldu. Henüz tam olarak içerik planını oluşturmamış olsam da, yine buradaki (ve laci'deki gibi) hayatın içinden bir çeşitleme olacağı şimdiden belli. Blogun bir diğer ana ilham kaynağının ise Maya olduğunu söylüyor ve daha fazla ayrıntı vermeden, az bir miktar gizem yaratıyorum.

Şimdilik sitenin sosyal medya hesapları ufak ufak açılıyor. Bu sefer biraz büyükçe bir adım atarak, kişisel blog tarihimde ilk defa bir youtube kanalı da açacağım. Video çekmek kesinlikle uzmanlık alanım değil, haliyle bu benim için müthiş cesaret gerektiren bir adım oldu. Bunun yanı sıra yine bloga bağlı Pinterest, Tumblr, Instagram, Twitter ve Facebook hesapları kuruluyor (hatta daha fazlası). Yani, bu sefer biraz daha büyük bir organizasyon olacak (siz de heyecanlandınız mı?)

Şimdilik, paylaşabileceklerim bu kadar. Yeni blogun adı belli olsa da, daha paylaşmak için erken!
Çok çok heyecanlı bir blogger, herkese iyi geceler diler!

Sevgiler,

Meriç

16 yorum:

  1. Yaaaa youtube muu! Asıl şimdi daha da çok heyecanlandım! müthiş işler yapacaksın, yapacağız ve her şeyden önemlisi, çok eğleneceğiz biliyorum <3 heyecanla bekliyor, seni çooook seviyorum^.^ tigers know better, they do better!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerimiz karşılıklı canım, rise & shine spor iş başında :)

      Sil
  2. Yeni bir blog mu? Nasıl olacak çok merak ettim. Ama kişisel bir ricam olacak, eğer mümkünse burayı kapatmayın olur mu? Burası da açık kalsın yazmasanız bile dönüp dönüp okuyabilelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de burayı kapatmayı düşünmüyorum, eski blogdan kalma minik bir pişmanlık yaşadım çünkü zamanında :)

      Sil
  3. Beni de heycanlandırdın vallahi :)
    Dört gözle beklemekteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley oley heyecanı paylaşmak çok güzel bir şey! :)

      Sil
  4. Heyecanlanmak ne kelime. Nasıl güzel bir haber bu. Hele de işin içinde youtube olması :) dım dım dım dım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube kısmı beni biraz korkutsa da, korkuların üstüne gitmek lazım değil mi :)

      Sil
  5. Ooooley! Ne güzel bir şey olacak kimbilir ya, hem güzellik, hem kıyafetler, hem Maya kızı, bir okuyucu daha ne istesin! Beklemedeyim hevesle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi umarım kafamdakileri somutlaştırmayı başarabilirim, zira ben de çok heyecanlıyım :)

      Sil
  6. aaaaa çok sevindim çok sevindim. okumalara doyamazken, ay ben doyamıyorum deyip kendimi eski postlarını okurken bulurken süper bir haber oldu bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel bir şey bu, umarım yeni projeyi de seversin!
      Mini itiraf: Arada ben de açıp eski postları okuyorum :))

      Sil
  7. mericim ben bunu yeni okudum! çok heyecanlandım ve senin heyecanın gözümde canlandı, kahveye koştum şimdi :) muhteşem olacağından eminim, harika bir karar vermişsin! haberlerini bekliyorum ve bu tap dance sana gelsin **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi çok teşekkür ederim :) Umuyorum ki güzel olacak :)

      Sil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos