30-Day-Challenge!

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG

"30-day-challenge ama konu nedir?" seslerini duyar gibiyim. Tarih öncesinden bu yana beni takip eden tatlı okurlar hatırlayacaktır, challenge'lar ile aram iyidir :) 30 gün boyunca her gün önceden belli bir konuda fotoğraf çekip paylaşmak gibi görece kolay, aynı şekilde her gün için belirlenmiş bir soruya uzun bir post ile cevap vermek gibi üretkenliğe yönelik ya da (en zorlayıcı olanı) Kendi Everyday'in 30x30 Remix Challenge'ı gibi ciddi prodüksiyon gerektiren çeşit çeşit meydan okumayı başarıyla tamamlamıştım!
Şimdiki durum ise biraz daha farklı, biraz daha fiziksel gelişime dayalı. Cassey Ho'nun efsanevi blog'u Blogilates'i duymayan kalmamıştır sanırım. 30 günlük ve giderek zorluğu artan hareketlerden oluşan 3 adet challenge sunuyor Cassey. Karın, kalça ve uyluk kemiği civarı (kibarca üst bacak, biraz daha samimileşirsek baldır diyebiliriz) olarak üç ayrı bölgeyi hedefliyor.




Hareketler oldukça kolay. Yani "Bunu ben şimdi nasıl yaparım ki" diye ekrana boş gözlerle bakmanızı gerektirecek bir hareket yok. Bugün benim üçüncü günüm. Şimdiden bir şey söylemek tabii ki mümkün değil ama 27 gün sonra sonuçları yazacağım. Şimdilik her hareketten sonra kaslardan gelen "iyi çalıştık, iyi yorulduk" minvalindeki ağrıyı duyduğumu söyleyebilirim.

Kilo ve cm bazında başlangıç ölçümlerimi yaptım. Challenge'ı başarı ile sonlandırabilirsem, değişimleri mutlaka paylaşacağım. Siz de bana katılmak ister misiniz? Eğer yaza biraz daha ince gireyim diyorsanız, programları yüksek çözünürlüklü halleri ile yukarıda paylaşıyorum. Haydi bakalım, güç bizimle olsun :)

ps. Yazarken fark ettim, challenge paylaşmayı özlemişim. Eski yaptıklarımın güncel versiyonlarını yeniden mi yapsam acaba? Ya da yeni bir şeyler... Önerilerinize açığım!

Sevgiler,

Meriç

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG

10 yorum:

  1. ben kalça için olanı yaptım 30 günde 3 cm inceldim. Karına başlayıp 3.gün pes etmiştim çünkü fazla zorladı beni, şimdi yazını okuyunca tekrar başlasam mı diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Meriç harikasın! Senden bu tip şeyler öğrenmeye ve motive olmaya bayılıyorum. Tam ihtiyacım olan şey, kesinlikle başlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Eylül'cüğüm, aynı motivasyon durumu da bende sizin yorumları okuyunca oluyor :) Başladın mı acaba, arada güncelle beni :)

      Sil
  3. Ben de başlıyorum! Tam da böyle bir şeye ihtiyacım vardı motivasyon için sağol :)

    YanıtlaSil
  4. Meriiç nasıl gidiyor??

    (ben Zeynep)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep :) Şu an 14. gündeyim ve cm bazında incelme oldu gerçekten her üç bölgede de! Hatta beklediğimden çok oldu, 30 güne tamamlayayım paylaşacağım :)

      Sil
  5. Evet evet gelişmeleri bekliyoruzzzzzz (ben de Cerenn :DD)

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos