Moleskine Wedding Journal



Oldum olası bayılırım Moleskine'lere. Evde de güzel bir koleksiyon mevcut haliyle. Mesleğim gereği düğünlerle bu kadar iç içeyken Passion Journals serisinden çıkan bu evlilik defterini almamam çok da mümkün değildi. Defter serideki diğer kardeşlerinden farklı olarak siyah değil de beyaz bir kapakla çıkıyor karşımıza.
İçinde seremoni, davetliler, olası düğün mekanları ya da gelinlik fikirlerini kaydedebileceğiniz bölümler var. Yıllardır orada burada gördüğüm, hoşuma giden fikirleri not etmeyi çok sevdiğimden bu defterin de hakkını vereceğimi düşünüyorum. Hatta zamanı gelip de defter dolduğunda içinden fotoğraflar da paylaşacağım.

Bende daha önceden Kitap için olan Book Journal da vardı. Çok da severek kullanıyorum. Yazmayla, çizmeyle, scrapbooking kavramı ile ve tabii ki güzel anılar biriktirmekle bu kadar iç içe biri olarak ileride kolesksiyonu genişleteceğim gibi görünüyor.

Siz de Moleskine hayranlarından mısınız? Hiç Passion Journals serisinden bir defter kullandınız mı?

Sevgiler,

Meriç


2 yorum:

  1. Yaaa ne kadar güzel bir blog oldu, nası mutlu mesut okuyorum ^^ hayırlı olsun sister'ıma!
    Post'a gelince, 150 defterlik bir moleskine koleksiyoncusu olarak bunu nasıl pas geçmişim, kendime hayret ettim! Bende vine ve health journal'ları var, health olanın 2.sini satın aldım hatta :) çok severek kullanıyorum. Bunu da en kısa zamanda edineceğim!

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelmiş! Çukulata ve şaraplısı çok hoşuma gitti. Alsam mı acabaa?

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos