Urban Decay Electric Paleti


En son ne zaman makyaj yazdığımı hatırlamıyorum, ama dün Sephora'da Urban Decay'in Electric paletini elime aldığımda hakkında uzun uzun yazacağımı biliyordum...

Urban Decay'in Türkiye satışı Sephora'larda 25 Nisan 2015 itibariyle başlamış. Ben ise tamamen tesadüf eseri dün (iki günlük bir gecikme ile) kendileriyle karşılaştım. Aslında ilk akla gelen tabii ki Naked 1 ya da Naked 3 ile eve dönmekti ama uzun zamandır makyaj bloglarında gözlerinden kalp çıkan emoji şeklinde takip ettiğim palet, Electric'ten başkası değildi!

Dürüstçe söylüyorum ki, gördüğüm tartışmasız EN İYİ pigmentasyona sahip renkli palet ile karşı karşıyayım. Şöyle bir denemek için elimin üzerine sürdüğüm farın rengi ile aşk yaşadık adeta. Asla tozlanma yapmıyor ve bulaşmıyor, yan yana sürüldüklerinde de birbirleri ile de harika uyum sağlıyorlar.

Paletin içinde 10 tane renk var:


Revolt - harika bir gümüş, ışıl ışıl. Özellikle Chaos ile şahane uyum sağlıyor.
Gonzo - Harika bir mat turkuaz. Yaz günlerine çok yakışacak.
Slowburn - Paletin isminin hakkını veren, neon bir mercan. Savage ile süper ikili.
Savage - Neon pembe aşkına! Renk yoğunluğu harika, Jilted ile gölgelendirme yapılabilir.
Fringe - Paletteki favori renklerimden, çok güzel bir yeşil. Her yere, her ortama, her tarza yakışır.
Chaos - Tam bir parlement mavisi. Baktıkça çocukluğumuzda Careless Whisper eşliğinde başlayan pazar gecesi sinema kuşağı canlanıyor zihnimde. Beyaz baz ve siyah kuyruklu eyeliner ile müthiş olacak.
Jilted - Güzel bir fuşya rengi, çok hafif bir ışıltısı var. Urban ile iyi bir ikili olacaklar. İnternette biraz araştırınca Chaos ile birlikte de çok güzel sonuç verdiğini gördüm, deneyeceğim!
Urban - Morun en güzel tonlarından biri. Tek başına eyeliner gibi uygulanınca da çok güzel durabilir.
Freak - Çok güzel bir açık yeşil. Hafif ışıltılı, ilkbahar günleri için bire bir.
Thrash - Lime yeşili (sarısı?) diyebiliriz kendisi için. Tek başına değil belki ama diğer yeşillerle ya da Revolt ile süper olacağını düşünüyorum.

Paletle ilk denememi RevoltChaosFringe ve Thrash ile yaptım. Renklerin birbiri ile uyumu, özellikle de Revolt'un göz pınarlarındaki etkisi müthiş.


Paletin kalitesinden son derece memnunum. Bir sonraki Sephora yolculuğunda Naked 3'ü de edinmenin yolu açılmış oldu (sanki bahane gerekliymiş gibi :)). Sonuç olarak, renkli makyaj yapmaktan çekinmeyenlerden, canlı gözleri sevenlerdenseniz aradığınız palet budur! Hiç vakit kaybetmeyin!

p.s.: Ne zamandır makyaj yazmamıştım, özlemişiz değil mi :)

Sevgiler,


Meriç




10 yorum:

  1. Deniz Ç.29/4/15 18:01

    Bu paleti çok uzun zamandır takip ediyorum ve şimdi daha çok istedim!! Sanırım bu hafta sonu istikamet Sephora olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olacağınızı sanmıyorum :)

      Sil
  2. Even hem de çok özlemişiz! Açma arayı bu kadar, daha sık yaz lütfen <3

    YanıtlaSil
  3. Makyaj süper olmuş. Bayıldım bayıldım bayıldım! Eyeliner olarak ne kullandın peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Eyeliner olarak Benefit They're Real kullandım.

      Sil
  4. Renkler süper, ben de naked 3 paletini aldım bu hafta ama senin bu yazını görünce keşke electric paletini alsaymışım dedim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu post çok güzel, palet zaten güzel. Ama benim için en en çok yaptığın makyaj güzel. Bu paletle yapılmış başka makyajlar da paylaşır mısın? Mesela o pembeli turunculu olanlarla? Çok çok sevinirim. -Nazlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim bu güzel sözler için! Paletteki pembeli tonlarla bir makyaj yapmak aklımdaydı, ilerleyen günlerde paylaşırım :)

      Sil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos