Mükemmel Eyeliner'ı Bulmak!

Her yiğidin yoğurt yiyişi nasıl farklıysa, makyaj seven her kadının eyeliner sürüşü bir o kadar çeşitlilik gösterir. Fırça-jel, kalem-likit, kalem-jel, marker, likit-fırça derken bir sürü farklı kombinasyon arasından en kolay sürüş şeklini bulmaya çalışır eyeliner sevenler.

Benim için bugüne kadar en rahat ettiğim versiyon jel ve kesik uçlu fırça ile olan kullanımdı. M.A.C.'in siyah jel eyelinerını, yine M.A.C'in 266 numaralı fırçası ile uyguluyordum. Tabii bu arada farklı farklı modeller ve markalar denemeye de devam ediyordum. Bunların arasında son zamanlarda dikkatimi çeken Loréal Blackbuster Super Liner ve şu ana kadar 2 kutusunu bitirdiğim Benefit They're Real Push-up Liner kendini en çok sevdiren alternatiflerdi.
Aslında, elime yatkınlığı sebebiyle kalem/marker eyelinerları daha çok sevsem de, bugüne kadar istediğim koyuluğu yakaladığım bir ürünle karşılaşmamıştım. Evet, Blackbuster'ın kullanımı epeyce rahat ama simsiyah olduğunu söyleyemeyiz, eğer hafif bir eyelinerdan hoşlanıyorsanız alınabilir ama ben yine de bir daha alacağımı sanmıyorum. They're Real ise aşırı kolay kullanıldığı iddia edilse de, bitirdiğim iki kutunun ardından rahatlıkla söyleyebilirim ki uygulaması "o kadar da kolay" değil. Öte yandan renk yoğunluğu, kalıcılığı ve matlığı kesinlikle mükemmel. Zaten uygulamasındaki zorluğa rağmen ikinci kez almamın sebebi bu üçü olmuştu.

Şimdi ise, sanırım aradığım ürünü buldum: Urban Decay Ink For Eyes!
Kalem rahatlığı, sivri ucu, simsiyah, gerçekten simsiyah rengi, kalıcılığı, dağılmaması... Her şeyi ile harika... Tüm yıldızlar, puanlar ve alkışlar bu eyelinera gitsin!

Şimdiye kadar gözüme çarpan tek negatif özelliği açıldıktan sonraki kullanım süresinin 6 ay olması. Yani, en azından üzerinde böyle yazıyor. Jel M.A.C. eyelinerlarımı senede bir kez yenilediğim düşünülürse bu oldukça kısa bir ömür. Bir ihtimal 6 ay içinde bitirir miyim, orasını yaşayıp göreceğiz... Ama şimdilik büyük aşk yaşıyoruz.

Kendisini Sephora'larda bulabilirsiniz.

Siz hangi eyelinerı kullanıyorsunuz? Favoriniz var mı? Yorumları bekliyorum. 

Sevgiler,

Meriç

8 yorum:

  1. Bu UD linerden acayip memnunum ben. süper bi şey. ne akıyo ne bozuluyo muazzam vallahi herkese tavsiye edeyim ben de burdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi değil mi :) Bugünkü müthiş sıcak havada bile akmadı, saygı duydum :)

      Sil
  2. ben de amway linerdan çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amway'den memnun olan bir çok kişi duydum, hatta denemek aklımdaydı ama bir türlü kısmet olmadı. Bir gün onu da deneyeceğim, not aldım :)

      Sil
  3. ben de maybelline, mac jel eyelinerları deneyip kalemlerin rahatlığını arayan birisi olarak söyleyebilirim ki the balm switching eyeliner tam da sizin anlattığınız özelliklere sahip; simsiyah, hakikaten simsiyah, sürümü çok kolay, çok kalıcı (bazla biraz daha fazla kalıcı hatta) ve inceliği, kuyruğu istenilen şekilde ayarlanabiiliyor. artı olarak muhtemelen urban decay'in 3'te 1'i fiyatına satılıyor (thanks to gratis indirimleri) bittabi gönül rahatlığıyla avsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm genel olarak epey güzel bir marka, bugüne kadar alıp da memnun kalmadığım çok az ürünü oldu. Eyelinerını denememiştim ama, şu an bunu da not ediyorum. Loreal bittiğinde ilk bunu deneyeceğim. Öneriniz için teşekkürler :)

      Sil
  4. Bu yazınızdaki ürünü hafta sonu denemek için aldım. Çok beğendim, bahsettiğiniz kadar iyiymiş. Ben en çok kalıcılığına vuruldum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos