Favori Etsy Dükkanlarım #1

Etsy-kolik diye bir sıfat var mı? Eğer varsa kendim için rahatlıkla kullanabilirim. Süper zevkli, yaratıcı ve güzel ürünlere ulaşmayı bu kadar kolaylaştırdığı için Etsy'e hayranım. Her zaman güzel şeyleri paylaşmaktan yana biri olduğumdan, en sevdiğim dükkanlardan bazılarını sizinle tanıştırmaya karar verdim.

Muhteşem tasmalar için: dogsbythebay

El yapımı, doğal ve organik sabunlar & banyo ürünleri için: CeeCeeandBee

Dünya tatlısı porselen tabaklar için: ohnorachio

Keçeden yapılmış şirin süsler için: fairyfolk

Orman hayvanlarını en cool haliyle boynunuzda taşımak için: mostlikelyshop

Ekrandan bakınca bile içinizde çiçekler açtıran tatlı mı tatlı banyo ürünleri için: buttertoki

Çok güzel illustrasyonlar taşıyan çeşit çeşit ürün için: littlecanoe

Bebek kostümlerinde çıtayı epeyce yükselten tasarımlar için: thewishingelephant

Bakmaya doyamadığım el işi takılar için: knitknit

İçimizdeki tarz sahibi nerd için: soeffingcute


İşte benim favori dükkanlarımdan birkaçı. Bunu bir yazı dizisi haline getirip fırsat buldukça yeni dükkanlar da yazmayı düşünüyorum. Siz de Etsy'den alışveriş yapmayı seviyor musunuz? En sevdiğiniz dükkanlar neler?
Duymak için sabırsızlanıyorum :)

Sevgiler,

Meriç


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos