Batman Cupcakeler

Taşınmak ne zor işmiş! Yaklaşık 1 aydır taşınmaya "çalışıyor"dum. Ancak sonunda başardım. Sonunda bilgisayarımın başında kahvemi içerken blog'umun ismini adres çubuğuna yazma şansını buldum! Dönüşü de geçtiğimiz haftalarda bir sipariş üzerine yapıp da blog'da paylaşmaya fırsat bulamadığım Batman'li Cupcake'ler ile yapayım dedim :)

Tarif Müthiş Cupcake post'unda yazdığım tarif. Artık taşınma eylemini sonlandırıp "Ufak tefek yerleştirme işleri" kısmına geçtiğimize göre sık sık yeni postlar gelecek, hazır olun! Çok güzel, sıcağı da soğuğu da yerinde bir sonbahar yaşıyoruz. Tadını çıkarın!

Sevgiler,

Meriç

1 yorum:

  1. Sana ve cupcake'lerine inanamıyorum çok harikalar:)
    Bir sonrakini de heyecanla bekliyorum,
    Sonbahar temalı mesela ve süslemeye dair detaylar da yazıda yer alsa pek keyifli olur.

    Sevgiler<3

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos