Kasım Sonu Renkleri



Günlük koşturmalarınız ne kadar izin veriyor bilmiyorum ama, sormalıyım: Doğanın değişimini izlemeye fırsat buluyor musunuz?
Kasım ayının son çeyreğine girdik. Ayların en sevileni, en ışıklısı, en iç ısıtanı kapıda. Yapraklar son bir haftada epeyce kızarıp, düşmeye başladılar. Rüzgar estikçe yaprak yağmuru başlıyor. Hava iyice soğudu, ince yağmurlukla dışarı çıkılmıyor artık. Eller eldiven istiyor, boyunlar atkı. Yeni yıl uzaktan da olsa yüzünü gösterdi, geliyorum diyor. Dilekler hazır mı? Planlar? Kararlar?
Yerlerde sarılar, kırmızılar, kahveler, yeşiller... Her yer rengarenk. Yağmurun sesi dinginleştirici. Doğa huzur dolu. Dayanamadım, aldım elime makinemi. Tarihe not düşeyim dedim: İstanbul'da kasım sonu renkleri.

Hoş geliyorsun yün çorap mevsimi!
Hoş geliyorsun ayların en güzeli!


Sevgiler,

Meriç

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos