Organix Coconut Water

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG


Saçlarının rengi ve modeli ile oynamayı sevenler için saç bakımı bambaşka bir anlam taşır. Bu değişimlerin sebep olduğu hasarı minimuma indirebilmek için muazzam bir özen gösterilir saçlara. Ben de dergilere konu olacak bir (bkz. Women's Health) renk sürecinden geçmiş olduğumdan son 2 senedir saçlarımı hiç zorlamadan, güçlendirme (ve uzatma) sürecine aldım. Yaptığım değişiklikler maksimum bir kaç tutam renk atmak, ya da (şu an olduğu gibi) uçları boyamaktan öteye geçmedi.

Saçınızı uzatmak istiyorsanız, bunu sağlayacak mucizevi bir formülün olmadığını çoktan öğrenmiş olmalısınız. Ancak benim için mucizeye en yakın ürün, Organix'in Biotin&Collagen şampuan ve saç kremi olmuştu (ki hala da öyle). Uzama sürecini hızlandırdığını ve saçın sağlığını iyileştirdiği bir gerçek. Hatta bugüne kadar kullandığım en favori şampuan. Ancak, bu tarz ürünlerin sürekli kullanımı bir noktadan sonra ürünü etkisizleştirebiliyor, çünkü saç bu kez de sürekli kullandığınız ürüne alışıyor. Bu yüzden ben de arada bir değişiklik yapmanın iyi olabileceğini düşündüm ve yine Organix'in Coconut Water serisini denemeye karar verdim. (Not: Geçen yaz Organix'in Moroccan Argan Oil serisini denemiştim ve hiç memnun kalmadım. Ne kokusu, ne etkisi, Biotin&Collagen'in yanına bile yaklaşamadı, hatta kutuyu zorla bitirdim bile diyebilirim.)

Bu seriyi seçmemin ilk nedeni: Organix olması :) Pek hoş olmayan Moroccan Argan Oil deneyimine rağmen, Biotin&Collagen serisi o kadar mükemmel ki, ne zamandır markanın diğer ürünlerini de denemek istiyordum.
İkinci nedeni: Muhteşem kokuyor olması. Kim hindistan cevizi kokusuna dayanabilir ki?
Üçüncü nedeni: Hakkında okuduğum olumlu yorumlar. Bu yorumların bir çoğu kıvırcık saçlılar tarafından yazılmıştı ve bu da olumlu bir etken oldu.

Yaklaşık 1 haftadır kullandığım ürünle ilgili kendi yorumlarıma gelecek olursak, genel olarak sevdiğimi söylemeliyim. Saçlarım gerçekten yumuşacık oldu ve kuruduktan sonra bile mis gibi hindistan cevizi kokuyorlar. Nemlendirme özelliği ön planda olan bir şampuan olduğu için bu yumuşaklık ve buklelerdeki elastikiyet, serinin vaat edilenleri sunabildiği anlamına geliyor. Ayrıca, beklemediğim şekilde saçıma gözle görülür bir hacim kazandırdı. "Weightless" derken ciddilermiş meğer :) İçinde sülfat ve silikon bulunmuyor oluşu da güzel bir bonus. Yaşasın sağlıklı saçlar!

Siz de bu ara şampuan değiştirmeyi düşünüyorsanız ve okuduklarınız hoşunuza gittiyse Coconut Water serisini denemekte fayda var. Üstelik mis gibi kokusu ve hafifliği ile tam yazlık bir ürün. Ama saçlarınız zor bir durumdaysa ve en hızlı şekilde toparlansın istiyorsanız, önceliği Biotin&Collagen'e verin derim.

Şişeleri bitirdikten sonra gelen edit: Genel itibariyle memnum kaldığım bir seri olsa da, kesinlikle Biotin&Collagen'in saçım üzerindeki etkileri çok daha iyiydi. Hafifliği sayesinde tam yazlık bir set olduğu da bir gerçek, ama bir daha alacağımı sanmıyorum.

Sevgiler,

Meriç

NOT: 
Ürün yorumları, seyahatler ve daha birçok şey hakkında güncel yazılar, yeni blog'da :) 

TIK TIK TIK: PAWS+HEELS BLOG

11 yorum:

  1. Senin önerinle (daha önceden yazmıştın ya lacivertojelikız blogda) biotin&collagen almıştım, iyi ki de almışım, çok çok iyi geldi saçlarıma. Şimdi bu seriyi de deneyeceğim, yorumuna güveniyorum. Bazen hep aynı şampuanı kullanmaya ara vermek gerekiyomuş diye okumuştum ben de, iyi oldu bu önerin. Sağ ol var ol <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim işine yaramasına :) Güle güle kullan. Bu seriyi de seversin umarım!

      Sil
  2. Ambalajı görür görmez çok güzel koktuğunu düşündüm, öyleymiş de :) Koşa koşa almaya gideceğim nerelerde bulabilirim? :)

    Balköpüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle :) Eczanelerde ve Gratis'lerde satılıyor :)

      Sil
  3. Ben de bir ara "Moroccan Argan Oil" serisini kullandim. Bir farklilik goremedim. Bu seri de aklimda, belki denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, o seriyi ben de tutmadım pek. Ama coconut pek hoş :)

      Sil
  4. Luna loves Rain31/5/15 00:23

    Ben bugün aldım, hemen de denedim. Sonucu söyleyeyim hemen, çok beğendim! Süper kokuyor, saçlarım da pamuk gibi oldu. Çok teşekkürler bu önerin için Meriç <3

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bu seriniden başka Organix'in denemek istediğin serisi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet hem de bir çok! Özellikle de yeni çıkan serilerden Vitamin B5, Coconut Curls, Cherry Blossom ve Eucalyptus Mint'i, eski serilerden de Sea Mineral Moisture ile Lemon Highlight'sı çok merak ediyorum.

      Sil
  6. Merhaba biotin-collagen benim favorim. Suan vitamin b5 kullaniyorum cok begendigimi soyleyemem sac uzamasini destekledigini söyleyebilirim. Bir sinrakinede coconut water denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos