Women's Health ve Rengarenk Saçlar

Women's Health dergisi bu ay benim için çok özel. Çünkü tam 4 sayfa boyunca bugüne kadarki saç geçmişimi, okuyanların da evde kendi kendilerine deneyebileceği önerilerle yazmış bulunuyorum! Eski blog'dan takip edenler bilir, bir hayli severim saçlarımla ve özellikle de renklerle oynamayı. Aynı şeyi yapmayı düşünüp de cesaret edemeyenlere cesaret versin, fırçayı eline alacaklar da ufak tefek püf noktalara dikkat etsin diye bütün renk deneyimlerimi derledim. Hadi ne duruyorsunuz, hemen en yakın dergi bayiine!





Sevgiler,

Meriç

10 yorum:

  1. Pembe saç deneyimin bir harikaydı, alıp okuyacağım çok merak ettim :)

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. dün aldım dergiyi, şöyle bir karıştırayım dedim bir de baktım sen :)
    bu postu yazmasaydın seni dergide gördüm diyecektim zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hevesliyim okumak için. Erteleyip durduğum güzel renkler için itiş gücü vereceğine eminim:) Bir de senin bu saç değişimlerin bana hep Harry Potter'daki Tonks'u hatırlatıyordu, O da ''çiklet pembesi'' diye bir renk yapmıştı saçını, okurken içim gitmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, değil mi! Tonks favorilerimizdendi pek tabii :) Kitabı okurken gözümün önünde canlandırdığım rengi görmüştüm ben de boyadıktan sonra. Büyük zevk :)

      Sil
  4. Kesinlikle çok mutlu oldum :) Önceki blogunu defalarca okumuştum hiç ulaşmadım ama iyi takipçinim. Tebrik ederim, en kısa sürede alacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Bir nevi Clementine! :)

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos