Bebek

İstanbul büyük bir şehir... Her semti de birbirinden farklı. İstanbul'da yaşayan hemen herkesin favori semtleri oluşur zamanla... Benim İstanbul'la olan ilişkim biraz gel-gitlidir. Kimi zaman severim, çoğu zaman kızarım. Ama Bebek ritüellerimi de ayrı tutarım. 

Senelerce günlük rutinimde olan Bebek'le, bu kez biraz arayı açmıştım. Uzun süreden sonra yeniden gidince, sanki eski bir dostumla karşılaşmışım gibi oldu. Hasret giderdik, şakalaştık, gülüştük. Yeri gelmişken de, "Bebek'te ne yapılır, nereye gidilir?" sorularına bir kaç alternatif yanıt paylaşmaya karar verdim.

Cup of Joy ya da Starbucks'ta kahve, Baylan'da makaron, Cremeria Milano'da dondurma, Pastel'de muhteşem çikolatalı granola, D-Aktüel'de uluslararası dergiler, Dem' de çay, Taps'te bira, Upper Crust'ta pizza, parkta köpekler, sahilde yürüyüş, köşede çiçekçi... En güzeli de havada deniz kokusu.

Ne güzel yerdir Bebek
Daha sık ziyaret etmek gerek.

Sevgiler,

Meriç


1 yorum:

  1. prettyinpink17/7/15 23:50

    Ben bu blogu çok geç keşfetmişim ve çok pişmanım. Cup of joy isimli yeri merak ediyorum şu an. Bebek'e gider gitmez bulup içiciğim. Tenk yuuu :*

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos