Kart Yollamak


Kart yollamayı sever misiniz?

Artık kimsenin kimseye mektup yollamadığı bu günlerde, benim bayıldığım bir gelenek, daha doğrusu ritüel var: Özel günlerde sosyal çevrenize kişiselleştirilmiş kartlar yollamak. Yılbaşı, noel, sevgililer günü... Ailedeki bir doğumun ya da aileye dahil olan bir evcilin haberi... Düğünden sonra gelen davetlilere yollanan içten bir "Teşekkürler" kartı... Kutlamaya, sevgiyi ve mutluluğu yaymaya değer görünen her an, bir kart yollamaya değer.

Bugün tıpkı benim gibi kart yollamayı seven bir dostumdan, çok tatlı bir aldım. Ailelerine bir kedicik katılmış, dünyalar güzeli bir Siyam, Miyu. Hemen objektifin önüne geçip pisiciğiyle poz vermiş, üzerine dijital ortamda "Hoşgeldin Miyu" yazmış ve onu bir kartpostal şeklinde bastırmış. Bu hafta ben dahil bir çok arkadaşı, posta kutularında bu tatlı kareyi buldu. Posta kutusundan broşür ve fatura hariç bir şeyler almak, hele de böyle tatlı sürprizlerle karşılaşmak çok güzel.

Siz de fırsat buldukça teşekkürlerinizi, haberlerinizi ya da kutlamalarınızı yazarak, emek vererek, kendinizden bir şeyler katarak, sanal değil de gerçek adreslere yollamayı deneyin. İnanın posta kutunuzda, elinizle tutabildiğiniz, çekmecenizde saklayabileceğiniz somut bir güzellik bulmak, sosyal ağlarda paylaşılanlardan çok daha doyurucu, çok daha keyifli!

Sevgiler,

Meriç

1 yorum:

  1. mektup, kartpostal hep bayıldığım şeylerdir. Ben 3 4 defa mektup gönderdim ama hiç alamadım :(

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos