Sonbahar Saç Bakımı: Nuxe Huile Prodigieuse

Yazın denizden, havuzdan çıkmayan, güneşin altında saatler geçiren bir insan olmadım hiç bir zaman. Daha ziyade olabildiğince soğuk yerleri ziyaret etmeye çalışır, olmadı klimalı bir yerde kışın gelmesini beklerim... Ama buna rağmen saçların en çok yaz mevsiminde hasar gördüğü de bir gerçek.

Son bir buçuk senedir saç bakımına epey özen gösteriyorum. Sağlıklı bir şekilde uzatma niyetindeyim. Bu da en azından belli bir boya gelene kadar uçlardan olabildiğince az kısaltmak demek. Haliyle saç uçları kırılmasın diye bir çok üründen yardım alıyorum. Bu sonbahar favorim ise Nuxe Huile Prodigieuse.

Hakkında bir çok şey duymuş olduğum bu ürünle tanıştığıma son derece memunum. Bugüne kadar hiçbir üründen alamadığım, harika bir doku bırakıyor saçta. Özellikle tel tel uçuşma konusunda iddialı, asi saçlarınız varsa o telleri birlikte yaşamaya, birbirlerini sevip saymaya ikna edip, tutamlar/bukleler haline getiriyor. Tabii sadece görüntüde bitmiyor bu Fransız mucizesi kuru yağın marifetleri... Saçlarımda hissedilir bir yumuşama ve parlaklık söz konusu. Hoş kokusu, az miktarla büyük etki yaratması, asla yapış yapış bir his bırakmaması ve cilde de iyi gelmesi gibi bonuslarla gelen bu küçük altın rengi şişeyi ben çok sevdim. Siz de sağlıklı saç uzatma çabasındaysanız, ya da benim gibi yaz mağduruysanız denemenizde fayda var :)

Sevgiler,

Meriç


1 yorum:

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos